Eπιστροφές προϊόντων

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε επειδή δεν είστε ευχαριστημένοι ή δεν σας ικανοποιούν πλήρως, έχετε δικαίωμα να το κάνετε εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας.

Σε αυτό το πλαίσιο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής έχετε την δυνατότητα επιστροφής των αγορασθέντων προϊόντων μόνον εφ’όσον η συσκευή δεν έχει χρησιμοποιηθεί, η αρχική συσκευασία τους δεν εχει ανοιχτεί και υπό την προϋπόθεση ότι συνοδεύονται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα που αποδεικνύουν τη συναλλαγή σας. Τα έξοδα για την επιστροφή καθώς και για την αποστολή των προϊόντων μέσω ταχυδρομείου, ταχυμεταφοράς ή μεταφορικής εταιρείας δεν καλύπτονται από την εταιρεία και επιβαρύνουν εξ’ολοκλήρου τον αποστολέα/πελάτη.  Επισημαίνεται ότι η ευθύνη απώλειας, βλάβης ή καταστροφής του προϊόντος βαραίνει τον πελάτη μέχρι την παραλαβή του προϊόντος από την εταιρεία.  Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός δεκατεσσάρων ημερών τότε η εταιρία μας διατηρεί το δικαίωμα να μην αποδεχτεί την επιστροφή και την αντικατάσταση.

Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και θέσης σε λειτουργία των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρεία και συνήθως είναι της τάξης του 25%-35%.Tο κατάστημα δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.


Σε περίπτωση ελαττωματικού προιόντος
, το προιόν θα πρέπει να επιστρέφεται συνοδευόμενο με τα απαραίτητα αποδεικτικά έγγραφα (απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο πώλησης της αγοράς του). Σε κάθε τέτοια περίπτωση παρακαλούμε επικοινωνήστε πρώτα μαζί μας πριν την επιστροφή.
Για ηλεκτρονικό εξοπλισμό, το προιόν αποστέλεται στην αντιπροσωπεία για τεχνικό έλεγχο και εφόσον διαγνωστεί αστοχία υλικού που καλύπτεται απο την εγγύηση, το προϊόν επισκευάζεται ή αντικαθίσταται απο τον αντιπρόσωπο. Η εγγύηση παρέχεται από τον κατασκευαστή και δεν αποτελεί υπαιτιότητα του καταστήματος  

Και στις δυο περιπτωσεις, τα έξοδα αποστολής προς και απο την εταιρεία μας επιβαρύνουν αποκλειστικά τον αγοραστή.  Για τους πελάτες χονδρικής, εκδίδεται πιστωτικό τιμολόγιο η αξία του οποίου παραμένει ως υπόλοιπο στην καρτέλα του πελάτη.


Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης η προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών αρχίζει από την ημέρα κατά την οποία ο πελάτης αποκτά τη φυσική κατοχή των αγαθών ή από την ημέρα κατά την οποία ο καταναλωτής αποκτά τη φυσική κατοχή του τελευταίου αγαθού σε περίπτωση πολλών παραγγελθέντων από τον καταναλωτή σε μια παραγγελία. Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης/επιστροφής οφείλετε πριν από την πάροδο της σχετικής προθεσμίας να γνωστοποιήσετε την βούλησή σας για υπαναχώρηση εγγράφως συμπληρώνοντας την παρακάτω φόρμα Α.Ε.Ε.Π (Αριθμό Έγκρισης Επιστροφής Προϊόντων)

Παρακαλώ συμπληρώστε την ακόλουθη φόρμα για να ζητήσετε Αριθμό Έγκρισης Επιστροφής Προϊόντων (Α.Ε.Ε.Π).

Το προϊόν έχει ανοιχτεί (*)